Billboardy

image Właściciele niejednej firmy zastanawiali się pewnie, czy warto inwestować w tak zwane reklamy ambientowe. Są to wszystkie reklamy, które można spotkać na zewnątrz czyli na płotach, murach, środkach komunikacji miejskiej, samochodach czy też reklamy indoor – wewnątrz budynków. Taką reklamą są z pewnością billboardy. Są to duże reklamy, które często znajdują się na ścianach budynków przydrożnych, na płotach lub po prostu stawia się specjalną ramę, by na niej znalazł się billboard. Jeśli droga obok jest ruchliwa, na pewno jest to dobry pomysł.Ile może kosztować taki billboard? Wystarczy przejrzeć oferty internetowe firm, które się tym zajmują. Jedną z tańszych ofert jest np. kwota 22 zł za 1 m2. Do tego należy również doliczyć opłatę za możliwość przywieszenia dużego plakatu w konkretnym miejscu, bo przecież nie możemy robić tego na własną rękę – są specjalne miejsca do tego przeznaczone. Modne ostatnio są też całodobowe reklamy elektroniczne, które szczególnie dobrze widać nocą. Nie jest to jednak tania reklama.