Reklama w telewizji

Jest wiele form reklamy, ale nikt nie może zaprzeczyć, że najdroższą formą reklamy, jest reklama w telewizji. Cena jest jednak jak najbardziej sprawiedliwa, bo reklama w telewizji potrafi wiele zdziałać i wykreować ogromną świadomość marki wśród oglądających. Nagle firma, której nigdy wcześniej nie było na rynku polskim, staje się popularna, znana, a co najważniejsze doceniana. Takie są uroki reklamy w telewizji i można śmiało powiedzieć, że wciąż jest ona zdecydowanie lepsza niż reklama w internecie.Ile kosztuje reklama w telewizji? 10 sekund na antenie Telewizji Polskiej to kwestia około miliona złotych. Pozwalają sobie więc na to firmy, które szczycą się milionowymi obrotami, a takich jest niewiele. Większość reklam tak naprawdę pochodzi z zagranicy i reklamuje zagraniczne produkty takie jak Nutella, a Polacy tylko podkładają głosy do odpowiednich postaci. Poza tym nie wszystko może być wyemitowane. Emitowane są tylko reklamy, które spełniają ku temu odpowiednie warunki – chodzi o jakość.