Ulotki

Jedną z łatwiejszych form reklamy są ulotki – informacyjne, reklamowe. W dużych miastach ulotki to na pewno dobry pomysł – mnóstwo ludzi chodzi uliczkami w centrum, więc można w kilka chwil rozdać całe sterty ulotek. Problem w tym, że większość z nich wyrzuci ulotki reklamowe po zauważeniu pierwszego kosza na śmieci. To nic – zawsze znajdą się tacy, którzy włożą ulotkę do kieszeni, a później wyciągną ją w mieszkaniu i z pewnością przeczytają. A co zrobić, żeby potencjalni klienci tak łatwo nie wyrzucali ulotek reklamowych do kosza? To proste! Wystarczy z takich ulotek zrobić ulotki promocyjne. Będą polegać one na tym, że jeśli klient przyjdzie z taką ulotką załóżmy do restauracji czy kafejki, to dostanie jakiś gratis, kilkanaście procent zniżki itd.. Ludzie uwielbiają takie promocje! To na pewno przyciągnie znacznie więcej potencjalnych klientów. Ulotki muszą też być odpowiednio zaprojektowane – powinny przyciągać uwagę, ale im więcej zbędnych informacji na ulotce, tym gorzej, bo ludziom nie chce się tego czytać!