Współczesna reklama

Na poszczególnych rynkach produktowych w Polsce można spotkać się z coraz większą konkurencją. Wynika to między innymi z faktu, że w Polsce rynki coraz bardziej się nasycają, co przekłada się na większe koszty pozyskania nowych klientów a jednocześnie wymusza również utrzymanie stałych klientów. Jednocześnie na rynkach lokalnych pojawiają się również firmy globalne, z którymi rywalizowanie jest szczególnie trudne. Brak reklamy w wielu przypadkach nie pozwala na osiągnięcie sukcesu biznesowego. Jednocześnie formy reklamy muszą być odpowiednio dopasowane do rodzaju prowadzonej działalności a jednocześnie do środków finansowych, które dana firma może poświęcić na wykupienie reklamy. Nie każda forma reklamy jest tak samo dobra. Wiele reklam jest dobrym rozwiązaniem w przypadku dużych firm, które mogą pozwolić sobie na bardzo rozbudowany przekaz reklamowy wykorzystujący jednocześnie wiele narzędzi marketingowych. Mniejsze firmy najczęściej korzystają z form reklamy oddziałującej jedynie lokalnie.